sex

En typisk tjej grej är ju att prata sex, för att vara helt ärlig så tror jag vi tjejer
pratar mer sex än ni killar?
Eller det kan ju vara någonting jag fått för mig såklart, men när jag
är med mina vänner (somliga av dem) pratar vi väldigt mycket sex i alla fall.

Och det händer att vi pratar om pinsamma saker vi varit med om och eftersom det
är så poppulärt att läsa om sånt tänkte jag att jag skulle bjuda på nått.
Vet inte riktigt vad vi ska bjuda på dock...

Jo Det var en gång för en för länge sedan som kathrine hade en pojkvänn,
Ja alltså nu har hon ju haft fler men det här var under gymnasie tiden.
Och som vi alla vet att när man är ung och nykär vill man ju bara vara med sin partner
hela tiden och 'upptäcka' varandra.
Men eftersom vi båda är väldigt sociala typer skulle vi ju såklart fortfarande gå ut och festa.

En hemmafest fick vi för oss att köra en snabbis på toan eftersom vi inte kunnde hålla oss längre.
Vi körde lite ''lätt'' mot handfatet och hela skiten lossnar ju såklart från väggen!
sen på något konstigt vis pajjar vi locket på toan också och där tappar jag mitt örhänge också.

-Fuck! Vad gör man nu? Vi avslutade såklart det vi påbörjat! Varför offra allt detta om man inte avslutar de man
påbörjat?
Sen smet vi ut till folkmassan igen, grejen var den att strax där efter mådde en av mina bättre bästaste vänner
dåligt och spydde som en gris inne på just denna toa.
Vem tror ni fick ta skulden för att toan gick sönder?
Hon vet om att det inte var hon och brydde sig faktiskt inte om att hon fick skulden (hennes komentar var typ så full
som jag var då, hade det lika kunnat varit jag).
Världens bästa vän!
Men jag vet inte om personen som hade festen vet om att det var vi?
Fast kanske har det hittat mitt örhänge och om du läser det här nu finns det en chans att
få tillbaka det kanske?
Det var nämligen en av hans bästa vänner.

Tanken slog mig om det hade varit hemma hos en av mina bästa vänner, typ Lindsay tex.
Då hade hennes pappa Anders dödat mig, bokstavligen. Han är desutom rörmockare.
Haha nej jag skulle nog aldrig få för mig att ha sex på toan hos någon av mina bästa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0