Lite stressigt.

Jaha sådär ja nu är ögonbottenfottograferingen bokad, ska dit i morrn redan.
Hoppas han fatta mig rätt bara.
Måste verkligen hinna få resultaten så jag får behålla mitt körkort!

Det är nämligen så att om man är diabetiker måste man skicka in papper till länstyrelsen varranat år,
 ett friskhets intyg och varranat år måste man ha papper från en ögonläkare.
Jag åkte hem från England och fick papper från min läkare när ja var tillbaka i England skicka dem nya
papper om att man måste ha från en ögon dr också.
*suck*
Jag fixade papprerna i England, men det hade tydligen blivgt nått strul endå, måste vara Svenskt såklart.

Jaja jävla tur att man inte bor kvar där nu då!

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag kommer slå henne inge snack om saken:)

2008-08-04 @ 14:27:06
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0