Önskelista.

Årets Önskelista: ( jag är seriös).

* Tekanna så att man kan kokalös te, finns på Ikea.
* En Laptop, skulle inte va helt fel om den va rosa också.
* En lägenhet, får gärna vara plaserad på söder eller in the city. (men det finns inga krav här alls).
* Resor! vart som helst, men jag gillar sol, hav, (dock inte båt så jätte mycket, blir så sjösjuk.) shopping, mat och värme helt enkelt. Så blir det vintersemester lär man få boka topstugan och ha me sig Irishcoffe all the time.
* En kokbok skulle va trevligt att äga, ja har rätt taskig fantasi när det gäller sånt. Sen gillar ja ju böcker överlag.
* Smycken, me like almost everything!
* Spabehandlingar är ALDRIG fel.
* Kärlek från alla håll och kanter i världen.
* En hund finns underbart, ursökta Yorkshireterrier puppys på blocket för ca 15.000!
* Varför inte en Middag på typ koh pangan eller Gondolen, or were ever you wanna take me!?
* Skulle vara Nice med den där Sminkursen som makeup store har för 495 kr eller vad det är och så får man smink för det också.
* En Lott med ca 25 000.000 på eller så!
* En hundkurs till mig och vovven (se högre upp).
* En ny säng, med tillhörande täcke, kuddar och trevliga sängkläder. En hästens kanske?
* En bil? Inte för att jag behöver en men bara för att.
* Ett gymkort somewere kanske inte vore så tokigt?

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha, skön önskelista! Har också gjort en :)

2007-11-19 @ 14:02:11
URL: http://almaslilla.blogg.se
Postat av: Ina

Riktiga önskningar. Hoppas att någon går i uppfyllelse. :P
Har också tänkt skriva en önskelista. Får se hur min ser ut. ;)

2007-11-19 @ 14:05:56
URL: http://InaSwe.blogg.se
Postat av: Cissi

Haha bra lista.. kanske också ska göra en, men jag kommer fira jul ensam så whats the point.. =(

2007-11-19 @ 14:07:28
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0