hem ljuva hem!?

Jag tänker massor, eller igentligen så drömmer jag väl bara en hel del.
Jag saknar massor och har en väldigt stor längtan.

Mycket händer runt om kring mig men endå känns det som att ja står ganska stadigt och tittar på, med en annorlunda känsla om att det kommer att bli okej, kanske till och med bra.

Vi har flyttat tillbaka hem till Nykvarn, till mina föräldrar.
Att flytta från den bästa lägenheten du kan tänka dig på Söder, Bondegatan till Nykvarn och bli en riktig bonde igen är väl kanske inte det bästa som hänt mig.
Inte efter att ha fått flytta en gång, Jag älskar mina föräldrar och därför vill jag inte bo hemma och förstöra vårat perfeckta förhållande.
För de finns ju vissa risker me irritation när man bor hemma.

Men hur i helvette ska man kunna få lägenhet i Stan?
Hur ska man kunna ha råd med en?
Antar att vi alla ställer samma fråga!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0