Skit Nykvarn!

Sååå Jävla ARG!
Jag hatar Nykvarn!
och jag VÄGRAR att bo här!

Jag ska möta min kära vän Malin inne i stan för att shoppa julklappar!
För det första vaknar jag av att hon ringer mig och ja känner mig redan lite små stressad, (jobbade stägning igår och de blev sent eftersom de tar tid att åka ''hem'' till nykvarn!).
Jag åker till tåget för att jag är för efterbliven för att förstå hur man får fram när tåget går på internet, efter som den fortsätter säga att ''Nykvarn'' finns INTE.
Då innser jag att jag glömt kortet jag skulle låna av pappa för att få en billigare biljett, åker tillbaka för att hämta de och är där till 11:30, tåget ska gå enligt mig 11:35.
Klockan tickar men varför kommer inte tåget?
Kollar på den stora skylten igen tåg mot stockholm C avgår 12:35, OM EN HEL JÄVLA TIMME!?
Hur förbannad kan man bli?
Här ute på landet går inte tågen  ENS en gång i timmen utan varrannan jävla cp timme!

Hur kan folk vilja bo här ute?
Jo visst man kan ju ta bilen, men vart fan parkerar ni då?
och betala en förmögenhet för att stå någonstans i närheten känns ju inte aktuellt!
Speciellt inte när en Underbara pojkvänn har bilen för att han skulle iväg på en kryssning, hoppas du har de så förbannat kul älskling för jag älskar mitt liv just nu!
Hur kan jag ha bott här en gång i tiden och faktiskt varit nöjd!?

Jag vill tillbaka till Australien!


Kommentarer
Postat av: linda

jag älskar dig min älskling! varför sov du inte hos mig dumsnut? tycker du inte om mig? kom vi drar iväg nu! till varmare breddgrader du och jag. australien all over again.
love din linda

2007-12-01 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0