Så varför är jag stressad?

Ja det kan man ju undra? Många tänker säkert att - hon har ju inte mer att göra än någon annan? Nej det har jag säkert inte. Men vi är alla olika och jag är väl dålig på att hantera det? Och grattis till alla er som klarar av det. Tillbaka till saken. Att man ska vara snygg är ju en stressfaktor i sig. Som det här underbara samhället har skapat. Träningen har en relativt liten del i det här faktiskt. Men bilden är för att visa att här är jag, så här ser jag ut och det är fan ingenting jag ska skämmas för. Kroppen fungerar som den ska och har gett mig det vackraste en människa kan få, ett barn. Varför mår man då dåligt ibland pga sin kropp? Sen är det de här med vänner. Många vänner skapar ångest, tyvärr det borde ju vara tvärtom!? Men man får i alla fall ångest ibland när man inte hör av sig så ofta som man kanske borde. Men sen insåg jag att det faktiskt inte bara jag som borde höra av mig... Den största stressfaktorn i mitt liv är att jag har två jobb varav ett är i mitt huvud 90% av tiden. Då menar jag inte min son och det gör skit ont att skriva för han borde ju vara prio 1. Ha störst del i mitt huvud (tur att han har hela mitt hjärta) men det har han alltså inte. Som ni kanske förstår så måste jag göra en del ändringar i mitt liv. Till sist vill jag bara passa på att tacka er vänner och min fina familj för allt stöd. Love


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är fin Kattis!

2012-03-03 @ 06:46:55
URL: http://sandraaas.se
Postat av: Malin

Du är så himla fin! Både på ut och insidan.

2012-03-03 @ 15:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0