Butik Many Things



Idag var jag ledig från mitt jobb på Telge Energi,
för att jag lovat mamma innan mitt nya jobb att hjälpa henne i butiken
just denna dag.

Har haft ont i huvudet i flera dagar
till och från och jag fattar inte varför!?
Känns mycket bättre idag i alla fall så jag hoppas det inte
kommer tillbaka!

Världens bästa försäljare Lisa Bonving var hos oss idag
och hon är verkligen en ängel.

Så roligt att jobba med henne,
man blir alltid så glad!

Har kommit in massa höstnyheter,
och schyssta party plagg.

Ut i butiken med er och spana!
Vi ska styra upp en tjejkväll också,
så då får man ta med sig alla fina flickor, mamma
mormor eller grannen kanske?




Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Var i lilla Nykvarn ligger er butik exakt..? Har bra lust att åka dit nästa gång jag är hemma i 08-skogarna :)

2011-10-13 @ 07:58:34
URL: http://elinlowstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0