Happy new year!

Min älskade kusin nettan med våran fina Theo.

Grabbarna laddade till tusen!
Dennis som är min kusins blivande man som vi firade hos,
Thobias min kärlek och Johan även kallad Jesus.

Mitt älskade gudbarn Nelly och Theo.
Så söta!


fina Nettan och jag.

Rockband


Gott nytt år fina familjen!
Nelly var lite rädd för smällarna dock.

Kör ba kör!

Skål flickor!

Världens bästa start på det nya året.
Kyss älskling!

Min fina.

Me love mosserande och champagne!

It's you and me to the end.


Lipa lipa kärlekspipa!

My outfit.
Snälla nettan skänkte en klänning till bättre behövande,
visst blev jag väl lite fin?
Tack Nettis, annars hade jag fått gå naken,
så det var ju tur!

Dagen efter.
Lite lätt bakis och skakis,
snart kommer nog sömnbristen sig smygande skulle jag tro,
sov nämligen närmare bestämt knappt två timmar.
Länge sen jag jag var uppe till 7 på morgonen och dansade
.

Men att vakna upp och få tillbringa sin tid med den här familjen
är verkligen ren lycka.
Älskar er alla fina.


Till och med Kenzo var utslagen.

GOD FORTSÄTTNING ALLA UNDERBARA!


Kommentarer
Postat av: charlotte

va fina ni e..



kärlek till dig

2011-01-03 @ 22:30:47
URL: http://amazinglotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0