Till salu.

Tänkte att jag skulle börja rensa och
sälja av massa grejer.
Eller jag har tänkt det länge men det blir ju aldrig att man tar tag i det!

Funderar starkt på att hyra ett bord på loppisen i skärholmen faktiskt,
någon som är sugen på att dela bord med mig?
Roligare att stå två.


Lägger ut två par skor här som jag använt typ en gång!
Om det är någon som är intresserad?


Säljer dessa för 300 kr Från Zara.
Jag betalade 699 kr för dem.
Storlek 38


Ihop vikbara skor från Zara
säljer jag för 100 kr.

Man får komma förbi och prova
eller så kan jag skicka.
Hör av er om ni är intresserade.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa!! Jag ska också sälja grejer på loppis, orkar du vänta till

Slutet av april? I så fall är jag på :) <3

2011-04-06 @ 18:44:29
URL: http://Photos_words.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0