update nr 2

Haha jag tog kort på busslasset med folk som kom till
vägkrogen där vi åt för att visa vilken tur vi hade som kom precis innan dem.
Sen tog jag kort på de söta lilla mjölkpaketet som ja drack,
så fort man kommer upp lite i landet så är det ju milko som gäller
inte arla.
Åt en fin fin räckmacka men den käkade jag upp innan jag hunigt tänka ''kamera''.


Men vad hände med bilderna?
Jo jag hade inget minneskort i,
de satt ju kvar i datorn.
Ups I did it agen.

Jaja jag är gravid och de säger att
 de förvirrar folk,
ja alltså de gravida...
Jag förvirrar alltså mig själv inte alla gravida.
Eller?
Jag kanske förvirrar andra gravida också?


See ya laters,
ca 30 mil kvar.

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0