Do someone happy.



En av det bästa presenterna till någon man tycker om måste väl endå
vara en prenumeration på en tidning?
Jag älskar tidningar!!!
Men vem älskar inte tidningar?
Det är vardagslyx att ligga och frossa i tidningar.
Jag fick en Prenumeration på ELLE av Sofie och Nattis i födelsedagspresent förra året
och i år fick jag en av Thobias på Cosmopolitan.
And I Love it!
Älskar att få glada överaskningar i brevlådan!
Perfekt eftersom du kan hitta en tidning som passar alla!
Från din käraste till arbetskamrater till din stackars ensamma farmor.
Gå in på Tidningskungen.se och gör någon glad!
Själv funderar jag Family Living som ni ser här ovan.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0