dagens skrämmande händelse.

Läskigt idag när vi skulle åka hem,
då var det en kille som vurpade på sin moppe precis framför oss.
Hade inte Thobias reflexer varit så bra hade han blivit överkörd.
Hade det inte varit någon som skulle över gatan precis hade han säkert blivit överkörd av den
mötande bilen.

Jag hoppade ur och sprang fram för att kolla läget med honom,
allt var lugnt, skrapsår och chokad.
Jag sa åt honom att komma in till sidan då han stod mitt i gatan
och försöka få igång moppen igen som blivit lite sur.
Efter han tagit några djupa andetag fick han igång den och kunde åka iväg.
Ursh fick ont imagen (igen) dels för att han skrämde mig och dels för jag tyckte så synd om honom.

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0