Sveriges sämsta bilförare.

Vissa bilförare tar fan priset!
Kom precis hem från mitt underbara gravid-vattengympa pass
som jag förövrig är otroligt tacksam för att Malin följer med på.
Min älskade ikke gravida vän :)
Har inga gravida vänner alls när jag tänker efter...
jaja men i alla fall.
Det är super dålig sickt ute pga dimma, åh bilist fan missade visst avfarten till Nykvarn
där jag svänger av så personen ifråga nästan körde in i refugen och kunde ha gjort den där resan
jävligt dyrbar för fler än sig själv.
får panik när sånna saker händer och det händer ju alltid mig också känns det som.
Vart ju tvungen att bromsa in en jävla massa för att inte idioten skulle köra in i mig
och det var en jävla tur att bilen bakom inte låg så nära!
Jag är inte lågt ifrån sveriges sämsta bilförare men sånna idiot grejer skulle inte ens jag göra.

Ville bara säga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0