Frågor.

Namn: Kathrine Ruth Jonsson

Kallas för:
Ska jag nämna alla? Kattiz är väl vanligast, men Sara säger Kuta Kinte eller nått sånt.

Stjärntecken: Vattuman

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt, men ingen bra skrivbent tyvärr.

Piercingar: Hål i öronen, tagit ur alla rebell pircings, växt ifrån dem.

Tatueringar: Den lilla snöflingan på skuldran var den första vid 16 års ålder, sen kom kvinnotecknet, blomman, en text ovanför venusberget, texten på benen och sist texten vid handleden. Sju stycken, det är svårt att hålla sig till en, men mina är små.

Längd: 1.70

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Ja vad har jag för hårfärg igentligen? Mellan blond.

Fräknar: Tyvärr inte!

Motto: Man lever bara en gång, så lev varje dag.

Kär? Har aldrig någonsin varit så kär som jag är nu, Thobias mitt hjärta.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag önskar att vi bodde lite större, helst drömvillan.

Tycker du att du är attraktiv? Jag tycker att jag duger, förhoppningsvis tycker Thobias jag är attraktiv.
Känner mig nog inte så värt attraktiv nu när mangen putar.

Dricker du? Älskar julmust men om jag får välja alkohol så gillar ja mosserat och champagne!

Röker du? Nix den dumma tiden är förbi.

Vilket schampo använder du? TRESemme och Kerastase.

Vilken parfym använder du? Chloe, Calvin klein euphoria, clean, jag har en hel del ja hoppar i mellan.

Vad är du rädd för? Mörkret, hatar att vara hemma själv när det är mörkt. Sen gillar jag inte att gå över övergånsställen utan att ha full koll på alla bilar.

Gillar du att tvätta? Gillar? Nja men jag gör det.

Gillar du berg- och dalbanor? Oh ja, älskar aderalin kickar!


Senaste…

Filmen du hyrde? Har hänt att vi hyrt från Tv:n men vilken det var minns jag inte?

Filmen du köpte? Magnus och Brasse, varning för barn, fast det var snarare Thobias.

Låten du hörde: Nått på radion i bilen.

Låten du laddade ner? Jag laddar inte ner.

Personen du ringde? Pappa, han hade försovigt sig!

Personen som ringde dig? Mamma, haha älskar mina föräldrar hon skulle påminna om ett paket jag ska hämta på posten.

TV-program du såg? Hmm nått inrednings program, Simon och Thomas tror ja de va.

Person du tänkte på? Lilla grodan i magen, sen tänkte jag att jag borde ringa och höra hur det är med syrran, men annars är ju Thobias konstant i mitt huvud.


Favorit…

Låt: Chester See - God damn you're beautiful to me.

Sak att göra: Mysa med Thobias och äta allt som är gott.

Sport: Det roligaste jag provat är poledance, men gravid vattengympa är rätt skoj just nu :)

Dryck: Just nu är det provivas äpple-svartvinbärs juice.

Kläder
: Slappa mamma kläder, typ tights och långa skjortor.

Film: Bondocksaints

Bil: ? En som rullar bra och får plats med en barnvagn där bak.

Serie: Desperate housewifes.


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jo då det har hänt.

Gråtit över en flicka? Tror jag säkert, kompisar.

Ljugit för någon? Ja det har jag, long time ago now.

Varit i slagsmål? Jag är en slagskämpe, nej men det har ju hänt.

Blivit arresterad? Ja det med men det var old me.

Träffat någon från internet IRL? Jag vet faktiskt inte om jag har det, borde ju ha gjort det tycker man det är ju trotts allt 2010.


Antal…

Gånger du varit kär? Svårt att säga två kanske tre?

Gånger ditt hjärta brustit? Beror på vad man menar med brustit, det har ju gjort ont några gånger det måste jag säga, ett svek är alltid ett svek, pojkvänn eller tjejkompis.

Hjärtan brustet på grund av dig? Oj ja antagligen fler gånger än jag vill erkänna.

Tjejer du kysst? Ja men gud, tjejer är mysiga att kyssas med.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jo men visst, min älskade Johanna och jag har hängt ihop så länge man kan minnas typ.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Don't know, vet bara att det varit med i t.ex Veckorevyn.


Senaste…

Boken du läste? Gravid böcker, annars var det Elsas Mode.

Personen du fick e-mail av? Får ju typ aldrig mail av kompisar eller så, men syrran skicka ett Gott nytt år mail.

Personen du fick brev av? Brev? Snigelpost, haha nej men vi fick ju en hejdundrande massa julkort, om det räknas?

Personen du fick sms av? Susanna.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton! Super mysigt.

Saken du köpte? Korv på Ikea.

Vad har du gjort idag? Varit på Ultraljud.

Brukar du svära mycket? Ja jäklar det händer nog, men inte när jag jobbar!

När stiger du upp på morgonen? Hyffsat tidigt, lite senare sen jag blev gravid men runt 9 när jag är ledig.

Vad har du på dig? Tights och en lång skorta.

Vad ska du göra ikväll? Ingenaning, inget planerat.

Vad är du allergisk mot? Nothing

Var har du ont? lite i magen, ''växtvärk''.

Använder du hårspray? Det händer, när jag vill vara fin.

Kan du stå på händer? oh yeah.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!

Salt eller socker? Salt!

Gillar du ketchup? nop och det är inte alls konstigt.

Är du glad nu? Jag är väl alltid glad!? Nästan i alla fall...

Var du glad igår? Absolut, trött men glad.

Vad dansar du till? Allt som går att dansa till.

Stockholm är… ? Våran vackra stad.

Göteborg är… ? En vacker stad inte så långt här ifrån.

Kan du sjunga? Absolut inte, men det är inte alltid man bryr sig.

Spaghetti eller makaroner? Svår fråga beror helt på vad man är sugen på.

Land du vill besöka? Alla typ i alla fall, men USA står högst på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0