Söndagsmys.




Vi har söndagsmys.
Med massa godis, men det känns som att grodan tar all plats i magen
så att jag inte får ner nått mer.

6 månader har gått av våran graviditet,
vart tog tiden vägen?
Fast så ska jag väl inte säga för nu börjar väl den jobbiga,
klumpiga mamma tiden.
När man går runt och ojjar sig, tar sig för magen och
ja inte vet jag klagar?
Kan ju berätta för er som bryr er att mina ben inte
är sitt vanliga ja.
Tack säger jag till min mamma eftersom jag ärvt hennes ben.
Mina ådror är stora som hus + att man ser betydligt fler nu.
Måste använda stödstrumpor för att inte pajja benen helt,
sexigt va?
Känns mindre roligt,
ska man behöva offra sina unga sexiga legs
för att bli mamma och få kärring poäng på en gång?
Shit asså.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0