suck, pust och stön.

Ligger hemma och är sjukt, it sucks!
Tusan tack till snälla pappa som kom hit med halstabletter i massor,
mandariner, dricka och bilar.
Han är dagens hero.

Jag har precis ringt till Stockholms tingsrätt, eftersom min ersättning uteblivigt.

Hon säger att det står att jag aldrig begärde någon.

Herre gud så irriterade, klart som själva fan jag gjorde!

Nej men jag åkte upp och vittnade och förlorade en dags lön och tyckete det va jätte kul,

speciellt eftersom jag själv skulle behöva betala 2000 spänn om jag uteblev!

Jag förstår verkligen folk som inte vittnar, det är obehagligt, man är sårbar och så ska du stå där och diskutera inför alla dessa människor vad du tjänar och har gått i förlust med.
Och nu måste jag skriva ett brev till dem och förklara och berätta hur mycket jag ''förlorade den dagen.
phu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0