en dag på landet.

Syrran och 
hennes underbara dotter Anna var vakna när vi kom till landet igår.

Morfar posar i T's hatt.

Vi tog morgon båten, syns det? Tröttmössa.

Mormor och morfar skålar!

Syrran käkar på.

Jag och syrran. :)

Jag och T har ätit mat.

T spelar och vann faktiskt lite pengar!

Uppe på däck blåser det!

Jag och Anna myser lite när vi kom tillbaka till landet igen.

Schysst outfit va!? Gissa vem som köpt t-shirten och vems solbrillor hon har. ;)

Jag tog lite typiska bäbis bilder.


Crazy bananas!

Mitt nya fina halsband, good enough står det från Edblad.

Mitt nya fina armband från snö, rosa pärlor som ja så länge velat ha!

Jag hettsade mamma att köpa arbandet med shoppinglistan på, det var så typiskt henne.

Anna sover som en stock.

Lämnade vi några fina fotavtryck idag tro?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Två toppen sidor där du samlar poäng som du byter in mot presentkort, på bl.a. H&M, superenkelt och superbra! http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=194204 & http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=169237

2009-07-03 @ 08:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0