My loved ones, it's over.

Älskade högklackade skor jag gör slut!
Jag älskar er med djupet från mitt hjärta och saknaden av er kommer vara
påtaglig och göra mycket ont, men någonstans måste vi innse att vi inte kan leva ihop.
Att ni svek mig idag och gjorde så jag snubblade rakt in i den förbaskade telefonförsäljaren
var droppen, aldrig har jag behövt skämmas så som jag gjorde över er då.
Jag skulle aldrig ha satt på mig er i nyktert tillstånd.
Då av någon stund i världen vet jag ju att jag inte kan gå mer er!
Kanske ses vi igen någon gång på fyllan och ligger lite bara för en kväll,
men aldrig mer dagtid kommer ja se åt ert håll.

Goodbye my dear highheels,
I'm breaking up whit you.


Kommentarer
Postat av: Stilist

fina var de i alla fall :)

2008-09-23 @ 13:11:53
URL: http://stilist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0