Lägesrapport.

Godmorgon alla Svenskar, detta är min sista normala dag i detta underbara land
som från och med nu bara kommer att bli kallare.
Jag lämnar er med en ytterst liten klump i magen och med ett stort leende på mina läppar.
Jag ser fram emot London och vad som kan tänkas komma skall.
Mycket tankar som snurrar runt, runt.
Ska jag vara helt ärlig så tänker jag mest på den otroliga shoppingen och
pga pengar brist kommer jag ju inte kunna göra någonting åt det.

Livet är en bitch sometimes, men nu ska jag försöka fortsätta på att översätta mitt CV till
Engelska så man i alla fall har en chans att få ett jobb.

Love

Kommentarer
Postat av: jelica

Jag hoppas att du får det SUPERBRA i London! Var försiktig och ta hand om dig och allt det där som vi gamlingar säger :) Kramar // Angelica

2008-09-30 @ 12:58:17
URL: http://jelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0