diabetiker.

Uppe med tuppen!
Sitter här med 15 i blodsocker och suckar för mig själv,
Varför kan jag aldrig lära mig att få lite stabilitet.
Jag vill det inte tillräckligt mycket antar jag?
Annars skulle jag väl klara av det eller?
Hur gör alla andra diabetiker i världen?

Hade världens läskigaste dröm!
Jag drömde att jag sov hos min kexchoklad,
att jag vaknade väldigt tidigt på morgonen och hade så lågt blodsocker att jag skakade.
Var tvungen att palla mig upp för att äta någonting och häva känningen.
Jag drömmer att jag snubblar och rammlar rakt ner i golvet och bryter näsbenet
så illa att jag får för mycket blod ner i magen och börjar spy.
Det värsta senariet om man har känning och måste få i sig socker!
kexchokladen Mr T vaknade av mitt fall och fick en liten chock när ja låg där och spdde upp blodet.
Det enda jag hade i tankarna var nu dör jag innan jag vaknade något kallsvettig.

Undra om jag är för rädd att ligga lågt, så jag helldre ligger lite högre?

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0