Bio

Mamma Mia! The Movie
Ja det var ju ett tag sedan filmen släpptes och den som först berättade för mig
om att den släppts var min Scotte Alan, helt otroligt vilken hype det är om Abba i utlandet,
Väldigt roligt att de sätter Sverige på kartan!

I går såg vi den på bio och jag tycker att den är helt underbar, haha jätte mysig!
Mitt manliga sällskap kanske inte tyckte det var lika roligt, men att den var okej.
Vilket jag förstår då den var väldigt tjejig och tanterna kunde upplevas som lite för mycket, haha!

See it, it's great!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem på gratis makeup och få gratis smink :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=73

2008-09-09 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0