Back in UK.

Alright I'm back in UK, alla tror att jag är jätte olycklig att vara tillbaka och så är det visst inte.
Klart jag saknar Sverige det gör jag och alla vänner! Det kommer jag alltid göra, men jag är nöjd med mitt liv just nu.

Får behålla jobbet, Min chef har skaffat en ny och de förstår jag så osäker som jag är eller ha varit.
Men han vill inte förlora mig säger han, för jag är alldeles för bra ;)
Haha så ja ska fortsätta jobba men jag kanske inte kommer behövas lika mycket hela tiden.
Vilket jag tycker är okej, sen får vi väl se vad som händer i framtiden.
Jag har jobbat som vanligt förutom att ja gick hem en timme tidigare idag, skönt att få jobba åtta timmar i stället för 9.

Se vad helgen har att erbjuda, Grabbarna drar ju iväg på lördag så då blir de tjej kväll!
Ska bli skit nice!

Claudia Schiffer on the cover of German Vogue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0