tråkigt..

Ursh vad jag känner mig förvirrad och all förvirrelse får mig att känna mig lite olycklig.
Jag har fått färre timmar på jobbet även fast de behöver mig, vilket bara kan betyda en sak det gillar inte mig...
Grejen är den att tjejen som jobbade där innan var tydligen inte så himmla bra och de pratade tydligen skit om henne.
Men när jag kom dit jobbade vi jämnsides ett par dagar och hon hade skaffat nytt jobb?
Vad sa dem igentligen till henne? Gav de henne mindre timmar så hon till slut valde ett nytt jobb?
För det känns faktiskt som om att det är de dem vill med mig, att ja ska hitta ett nytt jobb.
Men jag trode de kunde vara så pass ärliga och säga det då?
Ena min chef sa när jag började att den här andra tjejen inte förstod (vissa saker som ja inte orkar förklara här),
förstår jag inte heller nu då eller?

Sen säger den andra chefen nu när han förklarade att han hade tagit bor timmar från mig att han inte skulle bli arg om ja skaffade ett nytt jobb, att han skulle förstå? Är det inte samma lika till att be mig leta ett nytt jobb?
Hur som helst hade jag redan bestämt mig för att byta jobb och nu slipper jag ju känna mig taskig i alla fall.

Det e så konstigt och den killen som alltid varlig ärlig och lite tuff mot mig har helt plötsligt börjat försöka söka mer kontakt med mig och pratar massor nu. Why?
Jag fattar inte varför? Kan det vara för att den andra killen är på semester nu och brukar vara den ja pratar och 'hänger' med på jobbet (snacka om att ja saknar honom by the way) och att den tredje killen som jobbar mer nu i stället för honom e lite konstig.
Det är säkert bara för att han inte ska vara mr bad guy när ja väl kommer behöva sluta....
 Analyserar jag sönder saker nu?

Det känns bara så himmla tråkigt...
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0