ojojoj de skulle man kunna tänka sig.

Ja kort om mitt liv
Tisdag- Då gick vi ut, blev en kortis på allsången på skansen sen blev det bryggan vid djurgården och självklart utecompaniet.
 Fullt med folk i härliga sommartider. Mycket turister, trevliga Danskar...vi vet ju va myten säger om dem :)

Onsdag-  Hyffsat bakis åker Jag, Johanna och Sofie tillbaka till hemmaplan Nykvarn och käkar på Goggos (offcourse)
sen deckar vi på stranden runt 4 tiden. (solen hade alltså överget oss för länge sedan).
Sofie tröttnar på oss och åker hem, vid det här laget är jag och Joha så tröttna att det enda vi kan säga är
- Teckniskt sätt... - Skulle man kunna tänka sig eller - petitesser!
Hur som helst får vi nån sjukt magisk energi och går ut i Södertälje, vad som igentligen händer under den här kvällen är lite suddigt.
Jag vet att vi shottar en hel del och startar ett band för att sedan vakna upp hemma med ett parasoll från Max.

Torsdag- Är en tung morgon men vi pallar oss upp och drar ner på lövnäsbadet och deckar.
Perfeckt när man är bakis, kan man inte bli mer uttorkad?
Vi badade faktiskt också, årets första dopp!
Sen åkte faktiskt jag hem till nattis vid åtta tiden, hon hade bakat Hallon paj!
Underbart trevligt, även pojkarna trollkar och plommon komförbi.
jag blev också erbjuden att följa med till Halmstad idag och det måste jag säga låter intressant.

xxxxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid laddad;) nu ska vi se om jag klara att lägga till här=) haha puss

2008-07-11 @ 12:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0