oh lord

Jag kan känna att jag måste ta tag i ganska mycket saker nu, eftersom man vill så mycket.
Jag kan tex sitta här och bli jävligt irriterad över att vi inte har vatten hemma!
Måste tvätta mina kläder och speciellt eftersom det stinker av skumpa, cp jävla skit va det stinker.

Kan ju erbjuda mig och berätta att det var en liten pinsam sitvation i visby.
Jag skulle åka hem runt 6 tiden på morgonen efter sista kvällen, efter efterfesten.
Jag beställer en taxi och möter henne med min...väldigt sexiga klänning som kanske inte var så himmla lång och som konstigt nog kändes mycket längre under kvällen men som bara helt plötsligt krymte ihop lite under den ljusa timmen.

Hur som helst hoppar jag in i framsätet då hon har en sån där stor bil med jobbig bakdörr, ångrar mig genast när damen efter typ 2 minuter börjar att hosta utan något stopp.
Det är ungefär i denna stunden jag inser att jag stinker så mycket mer i en instängd taxi, mina sexiga klänning med otroligt lite tyg är dränkt i nattens champagne.
Jag tar ett djupt andetag, förlåt snälla taxi driver jag vet att jag stinker och så sitter ja där och skäms.
Ja förlåt säger hon jag klarar inte av det och så öppnar hon rutorna.
Fy va skönt att det var en kort resa, att jag aldrig mer behöver se henne och att hon inte känner någon jag känner, då slipper jag ju lixom döda henne.

Kommer jag någonsin att återvända till de hysteriska dagarna/ nätterna under stockholms veckan i visby?
I don't know.
Jag kan fortfarande känna att jag tvivlar, kanske börjar tänka på det när jag slipper känna doften av skumpa och när min röst återkommigt.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0