Mord i Södertälje

Igår natt mördades en 16 årig flicka i Södertälje och alla undrar, Varför?
Helt utan anledning högg en 39 årig man flickan i både bröst och rygg som ledde till hennes död.
Detta är fruktansvärt och ja får tårar i ögonen bara att tänka på det...

I går var jag och några tjej kompisar på väg hem från krogen, taxin var tvungen att stanna pga avspärrrningar i trafiken.
Jag gick fram till en av poliserna och frågade vad som hänt?
Han tittar på mig en lång stund och svarar sedan att det skett ett mord, chokad står jag stilla.
De andra kommer ut ur bilen och Sanna säger till mig att så är inte fallet.
-Klart han inte skulle säga det till dig om det var så.
Fast varför skulle han ljuga undrar jag?
Kommer inte håg vad jag fick till svar men  fulla och fina ragglar vi vidare...

Idag när man hör allt detta får man bara en sån kramp i magen.
Jag får alltid en sån känsla av att om man bara kunde göra nått...men ingenting kommer
ju tyvärr ända vad som hänt.
Sorgligt.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0