Måndag morgon och tokigt urladdad.


Drog iväg på nattliga äventyr med en viss trollkar.
Det var mer än behövligt och riktigt nice, tusen tack (med norsk dialekt).

Stackars mamma och pappa märkte aldrig att jag varit borta.
så möter ja pappa i köket när ja skulle ta nått att dricka från att just a klivigt innan för dörren,
 runt 4a tiden på morgonen.

Pappa- hur mår du? Har du känning?
jag- mmm
pappa- Men har du ätit då?
Jag- mmmm... men vad gör du uppe?
Pappa- Jag vet inte, 'kliar sig i huvudet'. Jag vaknade alldeles svettig så jag har nog drömt och sedan går han vidare.

Ja kära föräldrar, det är jätte trevligt att bo hemma igen.
Nu vet ni sanningen om ni läser detta.
Hur kul tycker ni att det är att jag bor hemma igen?

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0