Monster!

Jag har gått och blivigt värsta monstret! ( a big scary one).
Jag röker mer än någonsin, jag käkar hela tiden och kan väl knappast påstå att ja rör mig så där jätte mycket.
Jag satt och funderade på why?
Antagligen för att jag är fattig och inte kan shoppa som ja vill!
kan va så...?

Hur som heslt har ja pratat med en kille som heter Chriss om att få jobba i den här sport butiken som ligger ca 10 minuter här ifrån. De säljer kläder och surfbrädor och mer där till.
Han skulle snacka lite me teamet och sen skulle ja komma förbi och ''visa'' mig själv och lämna ett cv.
Så det enda jag behöver göra nu är lämna ett CV, men ja e ju så sjukt seg på att skriva ett.
Gahhhh!

plus att jag måste färga håret för jag är lite trött på min blonda utväxt, jätte sexigt.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0