hej på er.

Min och Sofies diskution att hon borde anmäla sig till
Vikarieförmedlingen.
Jag tyckte de va roligt i alla fall.

S O F I E säger:

jag vill inte se över andra barn! jag hatar barn! jag hatar andras barn!

S O F I E säger:

dom skriker e jobbiga å jag pallar inte

kath. säger:

Men fan Sofie överdriv lite till haha, it's money!

kath. säger:

prutt unge!

S O F I E säger:

jag vet! men jag vägrar!

kath. säger:

(har fått tillbaka min bajs humor) Fast å andra sidan kanske den aldrig lämna mig?

Diskutionen fortsätter,
men jag tror aldrig jag kan övertala henne.

Love


Kommentarer
Postat av: Liza

men hon kan ju ta hand om gamla gubbe och kärringarpå lugnet.

2008-12-05 @ 12:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0