Nostalgi!!


Jag hittade en gammal skiva med bilder från när vi var i Bulgarien 03 och det känns så sjuk länge sedan och fasiken va roligt det är att se dem!
Saknar de här brudarna tok mycket!
Det var våran första resa med bara ''brudarna'' och det var 100% party, saknar er och den tiden! *haha*
och kolla bara på hur jag ser ut!? Långt blont hår *läskigt* Nu har ja kort mörkt hår =) mycket bättre!
Jag satte ut den fina fylle bilden på mig, vågade inte sätta ut de andra flickorna även om deras kort inte e lika farliga, men ni som känner mig vet också hur klumpig jag är... fick betala böter för stolen.
Björn kortet känns lite skumt med tanke på att vi är i BULGARIEN.
En övrig favorit är nog pek kortet, jag är väldigt bra på att peka.

Tack för den tiden brudar!

Love
Kath

Kommentarer
Postat av: Sara

Underbara bilder!

2007-11-03 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0