En kväll me flickorna!


Tack kära vänner för att ni är såå Underbara!
Vad skulle jag göra utan er?

Kvällen började hemma hos Lindsay och hon var räddningen från en annars lätt irriterad egna jag.
Massor av vin och grönsaks dipp, otroligt och en övrig favorit syssla.
Vi skulle igentligen bara ha stannat där vi var eller gått till Vinbaren as the big plan.
Men vi ville ju möta Soffan!
Så vi drog oss till the City sprang på några brudar, varav den ena hette katrin (schysst namn).
Mötte Sofie propp och gled in på cafet, kvällen flöt väl på som den skulle, kanske lite segare än den skulle i å för sig. Röjde dansgolvet gjorde vi i alla fall och de va riktigt nice, behövdes verkligen en omgång.
Sen skulle vi röra oss hemmåt och precis på vägen ut hittade jag min kärlek!
En ca 78 årig gammal herre i frack som grep min arm och sa nått i stil med
 - Du är en väldigt stilig ung dam och det var precis va jag tänkte ung är jag absolut om man skulle jämnföra!
Men svarade typ du e fiiiin du me med de feta leendet of mine!

Tog bussen hem när nån jäklarns äckelgubbe skullde börja tracka oss, jag fick damp som ja inte fått på länge antagligen från min irriterade dag innan ja mötte Lindsay svängen.
Hade inte Sofie suttit i mitt knä hade han antagligen inte haft sitt näsben kvar, så arg blev jag.
Hans komentarer under bussen var typ -fuck you och sug min kuk så ni kanske fattar?

När vi väl kommer hem är nikke hemma hos oss och de sitter och kollar på film.
Nån snubbe hade trillat ur taxin och låg mitt på vägen utanför lägenheten och verkade inte må så himmla bra, ja skrek ut genom fönstret att lägga honom i framstupa sidoläge, jag menar Hallo det trodde jag alla visste och gjorde utan att ens tänka!?
Efter typ en timme då han alldeles säkert var genomfrusen kom ambulansen och då var klockan typ 4:30- 05:00,
Vi var tok trötta men endå vet man att när man slår upp ögonen efter några timmar sömn kommer det att vara ännu värre.
Och vem hade rätt ,Igen!?

Tack i alla fall för en trevlig kväll flickor!
(kortet på de otroligt vackra elefanterna är tagna av mig och sofie på vägen hem från bussen, lovely ha!?)

Love
Kath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0