Julisar!


Själv har ja faktiskt redan köpt de här nattlinnet från Lindex, för att vakna upp i på julaftonsmorgon och önska min älskling en Goooood Jul! Själva julklappen är vad som finns under ;)
Annars är ju gär andra sättet också väldigt sött även de från Lindex.
Damsugaren var faktiskt en julklapp jag ville ha men numer bor jag ju hemma och är inte i lika stort behov av den längre.
Electroniskt fottoram eller va det nu kallas? Grym julklapp!
LG's rosa laptop står högst på min önskelista men jag kommer dock behöva köpa den själv.
Mamma vill ha nytt Strykjärn och de här måste ju vara strykjärnens rollsroy!
Det här uberläckra läppglanset skulle bland annat vara den perfeckta julklappen till mina vänner!
Sist men inte minst denna söta tekanna som liknar en elefant, hur snygg är den inte?
-Att dö för!
Åhh gud jag skulle kunna fortsätta hela natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0