städa

Så där ja, nu har vi i alla fall börjat få lite ordning.
Jag skärpte till mig och tömde resväskan, alla kläder är inte på plats men nu ä i alla fall den tom och ur vägen från
golvet.
Städade toaletten också, behövdes verkligen, ett annan jobbig fakta är att självaste toaletten har pajjat.
Så nu måste man springa hela vägen ner och kissa och bajsa!
Kommer dröjja minst två veckor innan de blir fixat och känner jag min pappa rätt säkert ännu längre!

En rolig grej dock är att jag har en kär vän som gick på toa där igår, haha jag han inte varna henne och oups så var olyckan framme.
Miss sjöstjärna la en nr två som hon sedan fick stå och ösa vatten på ett bra tag innan de ville försvinna.
hahaha stakare!

See ya!

Kommentarer
Postat av: j

sv:

aa hoppas det kommer hit snart :)

2008-06-30 @ 20:36:30
URL: http://jahwanna.blogg.se/
Postat av: Josiee

Godnatt:)

2008-07-01 @ 01:24:42
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0