Just for me

Känner mig så älskad. Fått så fina presenter idag att jag blir alldeles rörd. Älsklingen har lyckats med hjälp av bästa Lindsay. Förra gången jag var gravid fick jag en kaffemaskin i födelsedagspresent. Jag kanske ska understryka att jag inte drack kaffe över huvudtaget under den graviditeten. Lyckad present? Haha de kommer han få sota för länge. Kanske alltid borde ta hjälp av mina vänner? Älskar i alla fall min Michael Kors mobil/ kort hållare. Finaste läppglanset från Victoria Secret från bästa Lindsay såklart. Glasen från Carolina Gynning som jag tänkt köpa ganska exakt 100 ggr. Finaste "mormor" Elsa gör alltid så fina kort, så mycket kärlek. Visst är de helt bedårande? Hon har till och med små gubbar som ska föreställa dem. Så mycket kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0