confession to make

 
 
Haha, jag förstår vad Lindsay menade med att jag såg så annorlunda ut nu mot när hon åkte.
Den här bilden togs den sista kvällen innan hon åkte till SF.
Jag är så stolt över henne, det ska ni veta.
Hon är en modig tjej och otroligt driven
 
Men jag måste också erkänna hur mycket jag saknar min förlorade vän.
Igår när jag gjorde mig iordning för festen började jag gråta när jag tänkte på
henne, stilla tårar som bara rann. Jag tänker på henne ofta så jag tror att bägaren helt enkelt rann över igår.
 
I love you my L,
your always gonna have a spacial place in my heart.
I love you so much that i hate you sometimes,
but you already know that don't you?
Silly Billy bello.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0