En liten semester från mig själv tack!

Jag tar priset av förvirrad mamma. Åker iväg och lämnar T på dagis ber 100 ggr om ursäkt för att jag glömt säga att han ska gå idag för att jag ska på möte. Åker och tankar bilen går runt runt på macken och han undrar om jag behöver hjälp? Då kommer jag på det! Mötet är ju nästa måndag! Inte på mammas födelsedag! Håller på att lämna macken utan att betala för att ringa och ställa in med mamma för att sedan ringa till dagis igen och be 1000 ggr om ursäkt för att jag måste hämta mitt barn igen. Haha underbara måndags morgnar! Så här sitter jag nu tillfixad och undrar om jag ska orka ta tag i städningen innan ja ska hämta Theodor igen. Fröknarna tyckte han kunde få stanna fram till lunch så han slapp bli så förvirrad av den korta tiden där. Tur att han har så bra fröknar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg du är!!!

2012-08-27 @ 21:14:35
URL: http://malinandreasen.blogg.se
Postat av: Malin

Snygg du är!!!

2012-08-27 @ 21:14:37
URL: http://malinandreasen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0