Bikini dax snart hoppas vi!


Jag som redan beställt en bikini från H&M,
som ska komma nu i Maj.
Hoppas den passar bara.

Annars var den här ju rätt så rolig,
med döskallar och toffsar.
Billigt också och det är ju bra eftersom man alltid vill ha fler
att byta med.

Men för mig spelar det ju knappast någon roll
för det blir vassen för mig i år igen!

Fan att man inte har lite karaktär och
tar tag i sitt jäkla gäddhäng, bilringar, kärlekshantag och allt vad det heter!

Värst är bristningarna på magen efter Teddan,
de vägrar blekna bort och är så osexigt.
Men jag skulle aldrig byta bort honom mot allt i världen så jag bär
dem med stolthet!


Kommentarer
Postat av: Madde

Den var riktigt snygg, och det där med karaktär , bristningar etc, oj vad jag håller med dig. Kram

2011-05-06 @ 09:35:51
URL: http://maddeliix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0