some of my tattoo's





 Min Hibiscus gjorde jag på Fuerteventura för 6-7 år sedan.
Den symboliserar frihet för mig.

Det var min första lite längre resa som jag gjorde ihop med två
väldigt betydelsefulla tjejer i mitt liv.
Den resan stärkte mig väldigt mycket som person
och jag är väldigt nöjd med den vackra blomman.

Blomman sägs även ha läkande egenskaper.

Life and Death
Tatueringarna gjorde jag i Thailand.
En påminelse om att livet är skört.
Att döden kan vara närmare livet än man tror...
Man måste lära sig att leva varje dag.

De tatueringarna har en stark innebörd för mig då jag hade
 några nära döden upplevelser både i Australien och Thailand.
Jag har några människor att tacka för att jag fortfarande är i livet.




Kommentarer
Postat av: sandra

Snyggt!

2011-03-08 @ 15:28:57
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0