Midsummer party 2011


Jag har millioner bilder till från våran underbara midsommarhelg
ute på Torö menjag kan ju tyvärr inte lägga upp alla så jag valde slumpmässigt ut några av dem.

Denna fantastiska tradition med hela gänget,
Plus och minus några vänner då såklart...

Vackra Lindsay som hade en helt fantastisk klänning från Nelly
fyllde hela 25 år och med ångest över gråa hår hurrade vi in henne efter 12 slaget.

Så med öm kropp och lycklig själ,
väljer jag att visa dessa bilder för er.

Lots of love



Jag har millioner bilder till från våran underbara midsommarhelg
ute på Torö så jag valde slumpmässigt ut några av dem.

Denna fantastiska tradition med hela gänget,
Plus och minus några vänner då såklart...

Vackra Lindsay som hade en helt fantastisk klänning från Nelly
fyllde hela 25 år och med ångest över gråa hår hurrade vi in henne efter 12 slaget.

Så med öm kropp och lycklig själ,
väljer jag att visa dessa bilder för er.

Lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0