Inte så kaxig, men hoppet är de sista som lämnar människan.

orginal many thingskassakvitto
orginal many thingskassakvitto

Ibland händer det för mycket i Livet så man tappar bort sig själv,
det märker man på mig när jag inte bloggar.

Butiken och Theodor har all min fokus
och just nu jobbar man dygnet runt.
Jag ska vara ärlig och säga att jag går på knäna.
Helt slut men endå så fokuserad på mitt mål.

Jag kommer bli helt knäckt om det här inte kommer gå som jag vill.
Men jag ger inte upp så lätt och inte min mamma heller.

We will do this!

Jag är så glad över mina vänner
som kommer komma och stötta oss denna viktiga dag.
Och alla lyckoönskningar från dem som inte kan komma.

Hoppas verkligen folk gillar våran butik och
hittar saker som de tycker om så de kommer tillbaka.

Lite nervös blir man ju...


Kommentarer
Postat av: sandra

Imorgon smäller det!

LYCKA TILL!!!!



love

2011-06-17 @ 19:50:49
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0