Min nya kärlek Elsa!



Det här är jag och min nya kärlek.
Jag ÄLSKAR hundar och titt som tätt kommer det förbi
hundar med sina ägare in i butiken.
Vi säljer en del hundgrejer och eco godis till hundar som är väldigt poppulärt!

Hur som helst kom världens finaste Elsa in
i butiken i lördags när jag jobbade och det mina vänner var kärlek
vid första ögonkastet!
Ser ni hur lyckliga vi är tillsammans!?
Hur vi matchar med svart/vitt.
Ja okej jag tror jag älskar Elsa lite mer än vad hon
älskar mig men det gör ingenting min kärlek till henne räcker för oss båda.

Jag har alltid velat ha en egen liten hund
men samtidigt förstår jag ju att det kanske inte kommer funka...
Men jag kommer aldrig sluta att hoppas att jag en dag kommer få en alldeles egen
Elsa.

Fick faktiskt nummret till uppfödaren och
det underbara paret som hade tre stycken ''Elsor''.
(kommer inte ihåg vad de andra hundarna hette).
Funderar starkt på att ringa dem och fråga om vi får komma och mysa
lite med deras hundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0