Jag förfaller!



Roligt att man kan se så olika ut bara man visar tänderna.

Kolla in mina rynkor!

Suck och pust!
Vart kom de ifrån?
Eller har de alltid varit där bara att jag inte sätt dem tidigare?
Börjar jag se dem nu bara för att jag fyller 25 på måndag?
Har jag ålders nojja?

Men vem fan har finnar då,
of the age of 25?

Sen har jag fått ett jävla hack i ögonbrynet också,
vart kom de ifrån?
Vaknade en morgon här om dagen och fick en chock när jag tittade i spegeln.
Börjar ja tappa hår också?
Thobias bara skrattade åt mig,
men seriöst hur kul är det?

Jag förfaller!

x


Kommentarer
Postat av: sandra

JAg har också finnar.... bläää

2011-01-27 @ 16:45:32
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0