So uncool!

Det är synd om mig idag.
Toknervös hela dagen för att jag skulle till tandläkaren.
Varför har jag blivit så mesig,
jag brukar ju ta allt sånt där med en klackspark?

Thobias ringde i alla fall och sa att de var kaos på jobbet
och att han inte skulle hinna hem.
Tur att man har en syster kvar i Nykvarn som kunde ta Theodor.

Lagade två hål.
Ursh jag ryser bara att tänka på det.
Borren som känns som att det blir jordbävning i huvudet!

Låg där och lyssnade på tandläkaren och tandsköterskan när
de snackade skit om en arbetskamrat.
Så oproffsigt,
onödigt skit snack för att de inte har annat att prata om.

1400 kr fattigare,
helt bedövad, irriterad, huvudvärk och hungrig.

Det är fan synd om mig idag.
PUNKT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0