Wish list.

Önskelista:

♣ Neu Lash som är en ögonfrans näring,
finns att köpa på Christinas salong där hon jobbar.
Har velat ha den i evigheter men är alldeles för snål för att köpa den själv.
(Här får man gå ihop tusen pers).

♣ Presentkort på typ HM
är ju alltid trevligt.
Vem behöver inte alltid lite nya kläder?
Kan kännas tråkigt att ge men väldigt roligt att få.

♣ En bok, kokbok
eller prenumeration på en tidning.
Family living är en favorit.

♣ En upplevelse är heller aldrig fel!

♣ Barnvakt någon kväll så jag och Thobias får lite kvalitetstid.
Eller om någon ställer upp som en kock för en kväll?

♣Träningskort,
träningskläder,
och eller en vattenflaska så jag kommer igång någon gång!

Haha så här har ni,
jag skulle kunna skriva hundra grejer till utan problem ;)
Men för er som tjatat om vad jag önskar mig.
Helst av allt önskar jag mig ett galet roligt party med alla fina vänner!

Lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0