session fifteen

Innehållet i min väska?

Ja grejen är ju den att jag inte använder någon vanlig
väska längre, inte ofta i alla fall.
Utan jag släpar ju runt på en skötväska nu för tiden.
Polarn och pyret.

Var faktiskt inne på Pop idag
och skulle köpte en ny pyjamas.
Är så trött på h&m och lindex som blir urtvättade på en gång!
Desutom är de dragkedja på den här,
smidigt!

Hur som helst hade våran skötväska pajjat,
så snälla Therese gjorde en reklamation
och vi fick en ny väska.

Så jag fick stå där och packa ur allt
för att packa in det i den nya väskan.

Herre gud vad grejer man har!

Jag visar bara de som är mitt
ur väskan annars blir de hur mycket som helst
och blöjjor mm är väl inte så intressant?

(inte för att jag tycker mina grejer är intressantare,
men den här uppgiften ingick ju).


plånboken, insulin, lite smink, visitkort och penna,
små pengar, hårnålar, nålar, tuggumi, painkillers, örhängen och min klocka
hittar vi i min väska idag.
Det är nog ungefär vad ni alltid kommer hitta
i min väska skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0