Födelsedagskalas!


Vilken födelsedag!
Som sagt så är det helt sjukt vad tiden går!?
Man slutade fylla år efter 20 för då slutade man ha någonting att se fram emot
och sen rätt var det är fyllde man 25!?
Kommer jag fylla 30 nästa gång nu?

Ibland känner jag herre gud 25 år var inte jag fjortis nyss?
Men ibland kan jag också känna men va!? är jag bara 25!?
Konstigt det där..

En trevlig dag var det i alla fall
och åldern är ju oviktig!

Massa fina saker fick jag i alla fall!

Som kommer här!


En mixer som gör allt möjligt,
både skär, river och vispar och ja you tell me?


Av mamma och pappa fick jag halsband och armband från
ko-ko-no som vi kommer att sälja i butiken!
Så fina smycken!
Sen fick jag vackra gula blommor
 och en söt liten nyckelpiga som höll i kortet.


Hur mycket fina blommor som helst!
och mycket andra fina saker.

Men nu måste jag mata Theo,
så jag återkommer!


Kommentarer
Postat av: kimberly

Du ser ut att haft en toppen födelsedag:)

Vi ses ju den 12 för mer partej;)

Love

2011-02-01 @ 13:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0