to die for, Ester Elenora scarfs!


Helt underbara scarfs och tunikor från Ester Elenora
kom till butiken igår!

En av kärlekarna är den här
mer halsduk liknande scarfen.
799 kr och den är värd varenda krona.
Den har två sidor,
en blommig och en zebra sida som ni ser på bilderna.
Älskar spettskanten!
Finns även i Leopard.

Sen finns det några fler super snygga!
Bla en med döskallar en ljusblå eller svart,
den trenden håller fortfarande i sig.
Snyggt att bryta av en feminin look med
en döskalle scarf.
 If you as me the look is to die for!



Tänk på att jag är tokförkyld,
försöker se oberörd ut men igentligen skulle
jag kunna lägga mig på golvet och gråta en skvätt
samtidigt som jag ber till gudarna om att vara frisk som en nötkärna imorgon!


Kommentarer
Postat av: Biggie

Ja den var snygg.. lite annorlunda :)

2011-02-27 @ 13:44:02
URL: http://modeprylar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0