Many Things!

Här kommer bilder på lite kläder som finns i butiken.
Vi tog lite bilder här om dagen och det är inte lätt må jag säga!
Har ju inga modell kunskaper precis så det blir lätt flumm bilder.

Men mamma var duktig att säga hur jag skulle stå ;)

Frågan är bara väcker bilderna intresse för kläderna?
Gå gärna in på Many Things på Facebook här och gilla!


Bilden nedan: (min favorit outfit och även den som jag hade på mig dagen till ära.)
 Cardigan Nous Vous 499 kr
Chinos Oxmo 499 kr
Bas linne Oxmo
Neck warmer Rut m.fl. 159 kr och ett kap! Finns i vitt, svart, grått och Olive som synes på bilden.


På den här snygga bilden ;)
Har jag dragit på mig en klänning och tröja från Zoulmate 699 kr/599 kr
Den kan kanske få följa med till Turkiet,
måste prova med bikinin under...


Kommentarer
Postat av: Helen

Du är ju lätt snyggast, så det så!

Skicka ett meddelande när du vet att du ska jobba, så ska jag dra med min moster (så att jag hittar dit) och komma och shoppa =D

2011-08-26 @ 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0