I bet I'm not alone.

Jag hatar när jag inte kan lösa problem
och ibland blir jag så otroligt besviken att det gör ont i bröstet.
Most often I don't wanna show it,
so I keep it inside.

Vilket bara gör det ännu värre,
det ligger där och skaver.
Jag går runt och bär på dessa tårar
kämpar för att det inte ska tränga ut genom
mina ögon och lämna spår på mina kinder.
Ledtrådar på min kropp.

And it just makes everything worse.
I'm very aware of that.
Still I can't help it.
This way of puting up walls makes
the problems so much bigger when the tears comes out.
If the tears comes out.

Kommentarer
Postat av: sandra

Har det hänt något gumman?



Love

2011-04-07 @ 07:58:22
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0