Theo blir stor!

Det är många som redan börjat fråga vad Theodor önskar sig när han fyller 1 år.
Jag kan inte riktigt fatta att han ska bli ett till att börja med?

Känns helt overkligt att vi är föräldrar?
Mamma och pappa,
även om man äntligen vant sig vid att folk kallar en för mamma.

Det som är mest läskigt dock är ju att han snart kommer börja på dagis!
Efter sommaren och våran familjeresa till Turkiet ska
vi lämna bort våran ''bebis'' till vild främmande människor,
för det är sånt vi gör här i Sverige.

Fy fan!
Vem kom på den dumma iden?
Haha, jag är glad att Thobias kommer vara med så jag slipper
göra hela den där dagis grejen själv.
Vem kommer gråta mest Jag eller Theo?
Jag såklart jag vinner alla töntiga gråttävlingar.

Hur som helst vill våran STORA kille..

Listan:
Kläder i storlek 80/86.
Vill man köpa nått som han ska ha nu på en gång
 typ sommarkläder Köp då storlek 80.
Tänker man att han ska vara bland de coolaste kidsen
 på dagis får man nog tänka storlek 86.
OM jag får vara med och önska här,
så ser ju jag gärna kläder som är från
typ Zara eller Åhlens city.
De har super coola barnkläder och tyvärr är det ju
inte alltid man har tid att åka dit.
Så det blir ofta H&M och Lindex som alla andra...
Vill man köpa skor är det storlek 20/21.
Sen är det ju så att vi står i kö till ett ur och skur dagis.
Så Theo vill ju såklart ha en
Kånken Mini färg får man välja själv.
Termos/Mattermos.
Sen är det ju sommar så det behövs ju
Armpuffar/Badring/Pool.
Sen säger Teddan att man aldrig kan få för mycket
leksaker och han har hört från andra barn att
Lego Duplo och att talande Fisher Price
 leksaker är roliga.

Se nu inte på den här listan som tvångsmässig.
Det är bara Tips och ider på vad man kan köpa,
på sånt som han behöver.
Kom gärna på egna grejer,
det vi vet att han ska få är en cykel.


Kommentarer
Postat av: Malin

Super! Nu kommer jag & Linus att fixa något grymt ska ni se :)

2011-04-18 @ 10:56:30
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0